Siła reklam

Jak pokazują wyniki ostatnio przeprowadzonych badań najchętniej kupujemy produkty najbardziej reklamowane. W dobie ogromnej ilości oferowanych produktów niemal w każdej kategorii bardzo często kupujący nie mają sprecyzowanych pomysłów na to jakiej firmy produkt wybrać.

Niejednokrotnie stojąc przed sklepową półką zawierającą kilkanaście produktów jednego typu mają ogromny problem. Jedni kierują się ceną, wybierają produkty najtańsze, inni natomiast kupują produkty, o których gdzieś słyszeli. Właśnie do tych drugich skierowane są liczne reklamy w środkach masowego przekazu. Korzystają z nich duże firmy, posiadające odpowiedni kapitał. Reklamują swoje produkty w radio, telewizji czy czasopismach, co w efekcie prowadzi do zwiększenia sprzedaży. Klienci namówieni przez reklamę do zakupu konkretnego produktu niejednokrotnie polecają go później znajomym, a to skutecznie napędza sprzedaż. Dlatego też analizując wyniki sprzedaży firm prowadzących szeroko zakrojone strategie marketingowe nietrudno dostrzec, że mimo wysokich nakładów początkowych, później przynoszą one bardzo wymierne korzyści. Firmy te zazwyczaj szybko zdobywają wysoką pozycję na rynku, zwiększają sprzedaż i poszerzają grono stałych klientów.

Niestety wraz z popularyzacją zatrudniania przez duże firmy profesjonalistów od marketingu ich usługi sukcesywnie stają się coraz droższe. W ostatnich kilkunastu latach powstało wiele firm zajmujących się tworzeniem reklam, natomiast wciąż jest ich za mało żeby ceny ich usług zaczęły spadać.

www.markizy.eu

Siła reklam