Prezentacja produktu

W zasadzie przedstawienie produktu w taki sposób, aby ktoś chciał go kupić, nie jest wcale takie proste. To wszystko tez zależy od tego, jakiego to produktu dotyczy. Na przykład, gdy chodzi o reklamę bielizny, to wystarczy wybrać odpowiednia modelkę, która będzie ponętnie w niej wyglądała, umiejscowić ja w jakiejś ładnej nadmorskiej scenerii, na piaszczystej plaży, a sukces sprzedawalności takiej bielizny jest murowany.

Jeśli do tego, jest to modelka z najwyższej półki, wtedy już na pewno bielizna, w którą została ubrana, sprzeda się bez problemów. Dlatego tez dobór odpowiedniej modelki jest bardzo ważny. Nie może być ona ani za gruba ani za chuda, tylko taka w sam raz. I bardzo ważna jest twarz. Musi ona wyrażać na zdjęciach jakieś emocje. Pusty wzrok i tępy wyraz twarzy na nikim nie zrobi wrażenie i będziemy na taką reklamę patrzeć z niechęcią, a nie z zachwytem. A wiec reklamodawcy w taki sposób uzyskaną efekt odwrotny, niż zamierzali. Jeśli natomiast chodzi o zareklamowanie produktów spożywczych, to tutaj już sytuacja bardziej się komplikuje.

Najlepszy sposobem na odpowiednie zareklamowanie na przykład masła lub czegoś takiego podobnego, jest ukazanie szczęśliwej rodziny, która zajada posmarowaną kromkę chleba, takim właśnie masłem. Jednak dobranie odpowiednich osób, aby tworzyły ładny obrazek, nie jest takie łatwe.

Trzeba tak dobrać osoby, aby wyglądały na naprawdę szczęśliwe w swoim towarzystwie. Sztuczne uśmiechy i gesty, na pewno nie spodobają się telewidzom. Potrzebują oni prawdy i autentyczności, a nie fałszu i zakłamania.

druk cyfrowy szczecin cennik

Skuteczne projekty opakowania